خبرنگار پژواک به عنوان سفیر مرکز بین المللی اخلاق رسانه ای انتخاب شد
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...

خبرنگار پژواک به عنوان سفیر مرکز بین المللی اخلاق رسانه ای انتخاب شد

شهرکابل (پژواک،٥دلو٩٠): احمد قریشی خبرنگار حوزوی آژانس خبری پژواک در هرات، از طرف مرکز بین المللی اخلاق رسانه ای "سایم"، به عنوان سفیر این مرکز در افغانستان انتخاب شد.

در اعلامیه ای که از سوی اين مرکز (Center for international media ethic) به نشر رسید، آمده که این عنوان به خاطر سابقه و تجارب حرفه ای و طرح هایی که این فعال رسانه ای برای ارتقای اخلاق رسانه ای در افغانستان ارائه کرده، به وی اهدا شده است.

سیلا زابو (Csilla Szabó)، هماهنگ کننده برنامۀ سفیر مرکز "سایم" در این رابطه در یک اعلامیۀ خبری که به پژواک مواصلت کرده، گفت: «من این دستاورد بزرگ را به ایشان تبریک می گویم.»

وی افزود که مرکز بین المللی اخلاق خبرنگاری، عمیقاً خواهان هماهنگی و حمایت از تلاش های خبرنگار پژواک در پیشبرد و عملی کردن بیش از پیش اخلاق رسانه ای در افغانستان است.

دانش کړوخیل رييس آژانس خبری پژواک، در این رابطه گفت که انتخاب قريشى به عنوان سفیر مرکز بین المللی اخلاق خبرنگاری، افتخار بزرگی است.

وی اظهار داشت که قریشی، از جملۀ فعالترین خبرنگاران پژواک ميباشد، که در مدت شش سال همکاری بی وقفه ای داشته است.

احمد قریشی، در این رابطه به پژواک گفت: "بعد از این مسوولیتم در قبال عملی کردن و بهبود اخلاق رسانه ای در کشور، بیشتر می شود."

وی افزود که از هشت سال پیش، کار رسانه ای را با مرکز فرهنگی آئینه در شهر هرات آغاز کرده و شش سال پیش نیز به عنوان خبرنگار آژانس خبری پژواک در زون غرب، تعیین گردید.

قریشی افزود که انتخابش توسط مرکز "سایم"، طرحهای ویژه برای بهبود اخلاق رسانه ای از طریق انتقال توسط اینترنت و ایجاد مرکز خبرنگاران افغانستان بوده است.

منبع، در مورد نحوۀ فعالیت و ارتباط با این مرکز، گفت: "طرحهایی را در مورد اخلاق رسانه ای که فعلاً نمی توان بازگو کرد، به این مرکز داده که مورد تایید آنها قرار گرفته و با کمک شان در  افغانستان عملی خواهد شد."



 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب